Poštovné a balné
Poštovné a balné
Allbor.cz je smluvní zásilkový eshop České pošty.
Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den po odeslání.
Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na Vaší ukládací poště. Zároveň můžete využít webovou aplikaci Změna doručení Online a změnit si termín a čas doručení.
Možnost platit dobírkou (hotově/kartou při doručení)
——————————————————————————————————————————–
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
Cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí pouze sdělit jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou.
Možnost platit dobírkou (hotově/kartou při doručení)
——————————————————————————————————————————–
——————————————————————————————————————————–
Dodatečné informace:
Česká pošta většinou doručuje zásilky do 2 pracovních dnů (v ojedinělých případech se může opozdit).
Dle obchodních podmínek se zadaná adresa zákazníka považuje za správnou. V případě, že zákazník zadá chybnou adresu a Česká pošta, či jiný dopravce zásilku vrátí s důvodem „adresát neznámý“ nebo obdobným důvodem, opětovné zaslání na upravenou adresu zákazník zaplatí jako nové poštovné.