Poštovné a balné

Poštovné a balné



Allbor.cz je smluvní zásilkový eshop České pošty.


Balík do ruky

Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den po odeslání. 

Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na Vaší ukládací poště. Zároveň můžete využít webovou aplikaci Změna doručení Online a změnit si termín a čas doručení.

Možnost platit dobírkou (hotově/kartou při doručení)

——————————————————————————————————————————–


Balík na poštu

Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na Vámi vybrané poště v čase, který se Vám nejvíce hodí. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a zároveň ve chvíli uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

Možnost platit dobírkou (hotově/kartou při doručení)

——————————————————————————————————————————–


Balíkovna České pošty

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

Cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí pouze sdělit jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou.

Možnost platit dobírkou (hotově/kartou při doručení)

——————————————————————————————————————————–


——————————————————————————————————————————–


Dodatečné informace:

Česká pošta většinou doručuje zásilky do 2 pracovních dnů (v ojedinělých případech se může opozdit).

Od 1.3.2017 spadá e-shop Allbor.cz do elektronické evidenci tržeb.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Dle obchodních podmínek se zadaná adresa zákazníka považuje za správnou. V případě, že zákazník zadá chybnou adresu a Česká pošta, či jiný dopravce zásilku vrátí s důvodem „adresát neznámý“ nebo obdobným důvodem, opětovné zaslání na upravenou adresu zákazník zaplatí jako nové poštovné.


DSC_0085-002